niedziela, 21 sierpnia 2011

Cudowne lata


Mija pierwszy tydzień mojej obecności tutaj. W piątek spotkała mnie kolejna przyjemna sytuacja. Pani w sklepie poprosiła mnie o ID. Już nie pamiętam kiedy wydarzyło się to po raz ostatni dlatego uważam to za fakt warty odnotowania szczególnie, że alkohol można tutaj legalnie nabyć od 16 roku życia. Niech stanie się to przyczynkiem do pierwszej analizy antropologicznej szkolnej społeczności.
Średnia wieku uczniów oscyluje w dolnej granicy 20tki. Najmłodsze osoby mają po 18 lat. Najstarsza jest około 40tki. Tych powyżej 30tki można by policzyć na palcach jednej ręki. Moja „kategoria wiekowa” to samotna wyspa. Mimo, że sporo z tych młodych ludzi jest nad wyraz dojrzałych to sami rozumiecie jak czasami mogę się czuć.
Nie ma tego… no ale nie nazywajmy tego „złym” co by na dobre nie wyszło. W sposób naturalny to środowisko wpływa na mnie. Myślę, że działa jako antidotum na moje „spierniczenie”, które zacząłem ostatnio odczuwać. Już na pierwszej imprezie pląsałem na parkiecie do 4 nad ranem co już dawno mi się nie zdarzyło. I mówię zarówno o pląsaniu i późnej porze.

Jest beztrosko. „Cudowne lata” przeniesione w realia początku XXI wieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz